Crama Bauer

Oliver Bauer, german de origine, a venit pentru prima dată în Romania în 2003, devenind oenologul cramei Stirbey. Remarcând potențialul deosebit al viticulturii românești, a decis să își înceapă și propria afacere.

Branding

Autenticitate și caracter

Am dezbrăcat identitatea de orice convenții, simplificând până la esență mesajul. Pentru că, asemeni marinarilor din trecut, Oliver Bauer aruncă într-o mare de confuzii și născociri, un mesaj autentic și plin de caracter. Închis într-o sticlă.

Un vin de semnătură

Am strâns autografe de la membrii familiei Bauer, căutând forță, echilibru, eleganță și caracter ludic – toate trăsături ale vinurilor excepționale marca Bauer.

Bauer.

Am creat un o semnătură inspirată din toate, fără a fi niciuna în particular. Pentru că e semnătura vinului Bauer. Punct.

Crama Bauer

O monogramă simplă și elegantă, destinată persoanei juridice din spatele vinului. Litera C încolțește subtil din litera B, precum un cârcel de viță-de-vie.

Paleta de culori

Fiecare sortiment de vin a inspirat o culoare, nu identică ci armonizată cu tonul specific vinului, văzut în sticlă. Împreună compun paleta cromatică Bauer.

Eticheta

În spiritul ideii de „vin de semnătură” am creat o etichetă-suport pentru semnătura amplă, puternică, tipărită în relief pe hârtie cu textură specială. Studiind etichetele de vin aflate pe piață am preferat un design minimalist pentru Crama Bauer, sticla distingându-se imediat pe raft și comunicând instantaneu atât brandul – Bauer – cât și categoria vinului, cu ajutorul benzii de culoare de la baza etichetei.